1. Uwzględniając pracę grupy i produktywność każdy rozpoczęty projekt (wraz z osobami współtworzącymi) należy wpisać w tabelkę do tego przeznaczoną. Pozwala to na monitoring projektu. W miejsce, gdzie nie masz jeszcze nikogo chętnego zapełnij pole kolorem czerwonym. Gdy już kogoś wpisałeś i zaczął on swoją pracę zmień kolor na żółty. Gdy osoba odpowiedzialna za dany dział wypełniła swój obowiązek zmień kolor na zielony!
2. By projekt wszedł w realizację należy zebrać potrzebną ekipę oraz przestrzegać terminów rozpisanych wcześniej przez reżysera, by uniknąć ‘korków’ projektowych.
3. Jesteśmy grupą, więc projekt nie może być tworzony przez jedną czy dwie osoby. Wymagane są min. 3 osoby.
4. Reżyser może śpiewać w projekcie jedynie w momencie braku chętnego i odpowiedniego wokalisty.
5. Tester nie jest wymagany w momencie, kiedy zwracamy uwagę na jakość.
6. Rezultat końcowy sprawdzają wszyscy administratorzy w celu oceny ostatecznej. Projekty wykonane niechlujnie i bez widocznego wkładu nie będą publikowane.
7. Pisząc tekst zgadzasz się na wykorzystanie go do dalszego użytku. Nie oznacza to jednak, że jesteś anonimowy, gdyż osoba, która z niego korzysta po czym publikuje zobowiązana jest do podkreślenia kim jest twórca tekstu.
8. Castingi nie są wymagane- dział ten jest stworzony dla reżyserów, którzy mają ponad dwa zgłoszenia na określone stanowisko- nie dotyczy to jedynie wokalu ale i stanowiska graficznego, tekściarza (itp.)
9. Na samym początku istnienia grupy większość “odchyleń” (np.pisanie tekstu bez rangi) będzie dozwolona. Pierwsze projekty zapewne nie będą idealne ale w przyszłości zostaną usunięte i zrobione na nowo.
10. Tworząc projekt nie patrz na to czy kogoś lubisz bardziej czy mniej- traktuj członków grupy równo.